we gaan van start - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Janine en Kristel Boyer en De Wilde - WaarBenJij.nu we gaan van start - Reisverslag uit Pago Pago, Amerikaans Samoa van Janine en Kristel Boyer en De Wilde - WaarBenJij.nu

we gaan van start

Door: whathappensinvegas

Blijf op de hoogte en volg Janine en Kristel

29 September 2011 | Amerikaans Samoa, Pago Pago

Ook al moest kris pas tegen 6 uur wakker worden, zij zal al tegen 04 uur deze nacht aan het stressen geweest zijn.Ik daarentegen kon pas gaan slapen rond half
2 en moest om half 6 opstaan. Heerlijk geslapen, gewoon heerlijk! De 2 jongsten wilden mee uitzwaaien en dan beloofde wel wat emotioneel te worden want willemeijntje maakt zich er al weken zorgen om. De rit richting strombeek was een ware kermisrit want die belgen kunnen dus echt niet rijden en de uitdrukking tolerant in het verkeer is voor de belg blijkbaar iets dat ze niet in hun hersenmassa verwerkt krijgen. Bij Strombeek komen ze van alle kanten, behalve vanuit de lucht, op je afgestormd.Echt complete chaos en dus waren we ook maar net op tijd in zaventem, waarvan achteraf bleek dat we nog zeker 3 kwartier hadden want die 2 uur op voorhand er zijn is dus wel zwaar overdreven.Alsof je als wereldreiziger nog niet genoeg stress hebt, moeten ze je ook nog eens stressen dat je ruim van tevoren er moet zijn,om vervolgens 9 uur te wachten tot je op je bestemming bent.Begrijpen wie begrijpen kan:) Ik had een pilletje genomen en de hele rit naar Philly is gewoon zalig verlopen. Beetje geslapen, gelezen, gebabbeld en weer geslapen, geslapen en geslapen. Ging snel voorbij.De temp in het vligegtuig was minder:koud-warm-koud-heet-kokend-kokend-heet en dan weer koud.Mijn waaier is zeer regelmatig gebruikt? wanr ik zat er regelamtig te koken gelijk een kuiken die in de oven ging.
In philly hebben we lekker gelunched, je moet er toch wat doen en een mens moet ook eten; Kris spreekt dat we een beetje teveel hadden gedronken, maar ze geven echt reuze grote glazen. Die 15-20% fooi waren we bijna vergeten maar ik heb ff vlug angelique gebeld hoeveel procent het moest zijn en nu weten we het voor de hele reis. Iedereen weer happy. Onze bescheiden middenklasse 2-deurs auto is en heuse riante super duper deluxe 7 persoons DODGE geworden voor dezelfde prijs. Je kan er letterlijk met je rolstoel zo inrijden en er inblijven zitten als de stoel even weggehaald wordt. Wat een meevaller. Het hotel is ook al zoiets, we zitten dus echt midden in het gedeelte Miami Beach, waar het bruisende uitgaans-nachtleven zeer maar dan ook zeer aanwezig is. De hotelkamer is een heuse suie/appartement met 2 riante 4 persoonsbedden en 2 riante flatscreens, een docking station, bad met wirhlpool en regendouche, airco en eigenlijk alles wat een vakantieganger wenst op vakantie. De mensen zijn ook super vriendelijk, zelfs tegen mij. Ik heb skype aangezet en die doet het nog ook, allemaal gewoon prachtig en leuk. Kris heeft van die stomme vliegtuig airco keelpijn en we nemen zo en pendel voor 25 cent naar south, jawel nog souther even naar publix, een soort supermarkt die alles heeft, ook voor de keel en misschien een sportbroekje voor mij want het is hier echt reuze warm en ik heb dus geen korte broeken meegenomen, alleen jurken en bermuda´s. Ik dacht dat een korte broek echt niet kon voor mij, maar nu ik die amerikanen heb bekeken, en je moet echt niet goed kijken, want je kan er dus niet naast kijken, kan ik dus gerust in een korte broek. Nu gaan we even de dolfijnen reserveren voor in key largo en hopelijk zijn ze niet volboekt. Tot de volgede

nien

  • 29 September 2011 - 20:01

    Marieke:

    jij hoeft je naam niet onder je verslagen te schrijven hoor want je schrijft zoals je praat :p
    klinkt als een fantastisch avontuur! geniet ervan...

  • 29 September 2011 - 21:18

    Arianne:

    En jij dacht dat je je blog niet kon vullen? Nou dit ziet er veelbelovend uit. Veel plezier en geniet ervan!

  • 30 September 2011 - 05:29

    Jessy:

    Wouter vind het prachtig dat jullie dit doen maar zei onmiddelijk daarna: doe jij dit nooit he!!! hihihi
    ikke dik maar goed in mijn vel
    have fun ladies
    dikke zoen

  • 02 Oktober 2011 - 17:49

    JULIE:

    SUPERFOTO'S, VERY SEXY :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine en Kristel

Actief sinds 24 Sept. 2011
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 31400

Voorgaande reizen:

28 September 2011 - 20 Oktober 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: